Customer Relationship Management

0
372

Існують різночитання концепції CRM (Customer Relationship Management): хтось під цим буквосочетанием бачить методологію ведення бізнесу, а хтось — програмне забезпечення для автоматизації роботи з клієнтами. І ті, й інші мають рацію. Але розставимо правильні акценти.

CRM — це стратегія

Термін Customer Relationship Management можна перевести на російську мову як «управління взаємовідносинами з клієнтами». Цей буквальний переклад цілком відповідає істині, але не малює очевидною картини. внедрение crm системы (Customer Relationship Management — Управління взаємовідносинами з клієнтами) це не програмний продукт і не технологія. Це навіть не набір продуктів. CRM — це спрямована на побудову стійкого бізнесу концепція і бізнес стратегія, ядром якої є клієнто-орієнтований підхід.

планувальник
Приватне планування і плани інших співробітників на календарі подій
Планування подій і історія взаємин з клієнтом: e-mail, дзвінки, SMS, зустрічі
Створення події (e-mail, дзвінок, SMS, зустріч)
Нагадування про справи на пошту і по СМС
Установка статусів і пріоритетів для подій
Постановка завдань співробітникам
Контроль прострочених справ

Ми допоможемо вам налаштувати CRM систему і проконсультуємо з усіх питань щодо оплати та впровадження, ми допоможе вам безкоштовно імпортувати ваші дані в систему. Зареєструвавшись на нашому сервісі, ви отримаєте можливість спробувати систему протягом 30 днів в тестовому режимі перед використанням і впровадженням.

ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here